Tuesday, April 10, 2012

Mesaje subtile...sau subite?

 Suferă careva de senzaţia asta??
 O firmă ce se pare că transportă chestii în mod special iarna, când se aşterne zăpada! :)

(plus mail pe yahoo, ce să mai zicem, firmă serioasă, nu ne jucăm aici!)
 Adevărate dom'le, nu de jucărie!











                                                                             No comment!
 Câinele RAW ce nu ştie să scrie...
 Un slogan premiat la premiile DOPO, ce nu există...


















Doar pe ăia mari, restul îi ducem undeva...
 Pentru urgenţe la Rai, nu ezitaţi să sunaţi...


















Leagă-le dom'le la gură, nu vezi cât vorbesc!?
 Prostia se plăteşte.


















Ia o cămaşă şi nu uita să zâmbeşti,
se putea să fie mai rău!
 LN = Lei noi (pentru cetăţenii chinezi...)

Probabil nu sunt perechi, doar o bucată din fiecare model!
Magicianul cu pricina promite să vă transforme într-o pană, dacă parcaţi unde nu trebuie...
Sufleţelul tău ar dori să plătească în rateo...pardon, în rate de 0%?

6 comments:

  1. Tare interesant!

    Am dat si eu peste un anunt, si imi pare rau ca nu am avut aparatul la mine. Suna ceva de genu': "Vand mobila, porci, biciclete etc..." :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte tare! Asteptam poze de la tine, sa nu uiti de aparat data viitoare! ;)

      Delete
  2. Am aflat un secret: de ce stam prost cu modernizarile urbane, peste tot sunt "caini rai " :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asta cam asa e... Speram sa se domesticeasca! :))

      Delete
  3. probabil 10 din 100.000 de cumparatori au acea reducere la "adadisi". dati buzna pana tine oferta :P
    :)))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, cred ca s-au dat deja, sorry, de cand am pus ieri articolul... Le-am mai facut si reclama pe gratis.

      Delete